Układ nawiew-klimatyzacja dla użytkowników aut jest postrzegana jako cześć, która nie potrzebuje żadnej uwagi. Jest to błędne założenie, gdyż warunki w rurach klimatyzacji, sprzyjają rozwojowi grzybów oraz bakterii i odpowiadają za to jest ich tam pełno. Takie zagrzybienie może być niebezpieczne dla zdrowia. Część osób skarżą się na duszności przy wdychaniu zanieczyszczonego powietrza z klimatyzacji. Jeśli czujesz nieprzyjemny zapach z nawiewu, zazwyczaj oznacza to, że przyszła pora na odgrzybianie klimatyzacji. Pamiętaj, że kompleksowe odgrzybianie systemu chłodzącego powinno być przeprowadzane jesienią i późną wiosną, dzięki temu możesz być pewny, że Twoja klimatyzacja jest odgrzybiona. Taki zabieg zwany odgrzybianiem klimatyzacji warto przeprowadzić w z kompetentną załogą warsztacie, jakim jest COT. Podczas odgrzybiania zaleca się, zgodnie z instrukcją producenta wymienić filtr kabinowy. Odgrzybianie zwykle jest przeprowadzane jako ozonowanie klimatyzacji lub wpuszczenie środka chemicznego do układu nawiewów. Ponadto jest myty osuszacz i skraplacz. Zapraszamy.
Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Przechowywanie danych dotyczących reklam. Określa, czy i w jaki sposób pliki cookie związane z reklamami mogą być zapisywane na urządzeniu użytkownika. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na reklamy, Google Consent Mode ograniczy przechowywanie plików cookie reklamowych i nie będzie personalizować reklam ani mierzyć skuteczności reklam.
Zarządzanie danymi użytkownika wykorzystywanymi w reklamach. Gdy zgoda jest odmówiona, dane identyfikacyjne użytkownika, takie jak User ID lub inne dane śledzenia na poziomie użytkownika, nie są przesyłane do Google Ads ani innych usług reklamowych.
Zgoda na personalizację reklam. Pole to wpływa na to, czy Google może dostosowywać reklamy na podstawie zachowań użytkownika, historii przeglądania i innych danych.
Przechowywanie danych związanych z analityką internetową. To pole kontroluje, czy dane analityczne mogą być przechowywane, np. w plikach cookie Google Analytics. Gdy użytkownik nie wyrazi zgody, dane analityczne będą zbierane w trybie ograniczonym (np. bez identyfikatorów śledzących).